Vodafone is klaar voor een Exciting toekomst

5 oktober 2017 door in Vodafone.

Vodafone nieuwe sloganNa negen jaar neemt Vodafone morgen officieel afscheid van de slogan -Power to you- en omarmt de premium sim only aanbieder de slogan -The Future is Exciting. Ready?- Het logo van de wereldwijd actieve provider wordt gelijktijdig opgefrist.

Vanaf aanstaande vrijdag 6 oktober wordt de nieuwe slogan in alle markten gebruikt waar de provider actief is. De Telecom gigant is actief in 36 markten. De uitrol van de nieuwe slogan is één van de grootste campagnes van de provider in de 33 jarig waarin de provider actief is geweest. De nieuwe reclame campagne wijst consumenten op de mogelijkheden van moderne technologieën.

The Future is Exciting. Ready?

De nieuwe Vodafone slogan wordt vanaf morgen in 34 markten gelanceerd. De leus gaat gepaard met een fonkel nieuw logo. De provider gebruikt vanaf morgen niet langer meer de slogan -Power to you- maar de nieuwe slogan -The Future is Exciting. Ready?- ( vrije vertaling: De toekomst is spannend/opwindend. Ben je er klaar voor? ). De nieuwe reclame campagne en slogan nodigen Nederlandse klanten uit de mogelijkheden van moderne technologieën te ervaren. Het wereldwijde bekende telecom merk daagt klanten uit om de nieuwste technische innovaties te ontdekken. De sim only aanbieder speelt namelijk een belangrijke rol in de technische innovaties. Het brede netwerk van de provider heeft de verschillende moderne technologieën direct naar haar klanten gebracht. Met de nieuwe slogan wil de aanbieder klanten aanmoedigen om “vandaag te profiteren van de ontwikkelingen van morgen.

De nieuwe slogan gaat gepaard met een nieuw logo. Het bekende Vodafone ‘speech mark’ teken is volledig opnieuw in 2D ontworpen.

Zwemmen met Haaien!

De directeur Consumentenmarkt van Vodafone, Marcel de Groot zegt hierover het volgende:

Met onze nieuwe campagne ‘The Future is Exciting. Ready?’ laat Vodafone zien hoe de technologie van de toekomst dankzij het Vodafone-netwerk dromen en nieuwe ervaringen dichterbij brengt dan ooit. Door klanten daadwerkelijk uit te nodigen deze techniek te beleven, ervaren zij echt de spanning en voordelen van innovatie. We starten met de mogelijkheid om in Nederland onder water via 4G en een speciale VR-bril te zwemmen met witte haaien uit Gansbaai.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees vorig bericht:
T-Mobile activeert MIMO antenne met 5G technologie

Vandaag heeft T-Mobile als eerste sim only provider in Nederland een Massive MIMO antenne geactiveerd. De antenne is in potentie...

Sluiten