Youfone SIM Only abonnement

Verfijn je Youfone SIM Only resultaten
:
:
Gewenste contractperiode
Bekijk resultaten
500 MB
200 minuten
500 MB + 200 minuten
5G
24 mnd
€ 4,00
500 MB
onbeperkt bellen
500 MB + onbeperkt bellen
5G
24 mnd
€ 5,00
500 MB
200 minuten
500 MB + 200 minuten
5G
12 mnd
€ 5,00
500 MB
onbeperkt bellen
500 MB + onbeperkt bellen
5G
12 mnd
€ 6,00
500 MB
200 minuten
500 MB + 200 minuten
5G
1 mnd
€ 6,00
500 MB
onbeperkt bellen
500 MB + onbeperkt bellen
5G
1 mnd
€ 7,00
7 GB
200 minuten
7 GB + 200 minuten
5G
24 mnd
€ 7,50
7 GB
onbeperkt bellen
7 GB + onbeperkt bellen
5G
24 mnd
€ 8,50
7 GB
200 minuten
7 GB + 200 minuten
5G
12 mnd
€ 8,50
10 GB
200 minuten
10 GB + 200 minuten
5G
24 mnd
€ 9,50
7 GB
onbeperkt bellen
7 GB + onbeperkt bellen
5G
12 mnd
€ 9,50
7 GB
200 minuten
7 GB + 200 minuten
5G
1 mnd
€ 9,50
15 GB
200 minuten
15 GB + 200 minuten
5G
24 mnd
€ 10,00
10 GB
onbeperkt bellen
10 GB + onbeperkt bellen
5G
24 mnd
€ 10,00
10 GB
200 minuten
10 GB + 200 minuten
5G
12 mnd
€ 10,50
7 GB
onbeperkt bellen
7 GB + onbeperkt bellen
5G
1 mnd
€ 10,50
15 GB
onbeperkt bellen
15 GB + onbeperkt bellen
5G
24 mnd
€ 11,00
15 GB
200 minuten
15 GB + 200 minuten
5G
12 mnd
€ 11,00
10 GB
onbeperkt bellen
10 GB + onbeperkt bellen
5G
12 mnd
€ 11,00
10 GB
200 minuten
10 GB + 200 minuten
5G
1 mnd
€ 11,50
15 GB
onbeperkt bellen
15 GB + onbeperkt bellen
5G
12 mnd
€ 12,00
15 GB
200 minuten
15 GB + 200 minuten
5G
1 mnd
€ 12,00
10 GB
onbeperkt bellen
10 GB + onbeperkt bellen
5G
1 mnd
€ 12,50
15 GB
onbeperkt bellen
15 GB + onbeperkt bellen
5G
1 mnd
€ 13,00
20 GB
200 minuten
20 GB + 200 minuten
5G
24 mnd
€ 15,00
20 GB
onbeperkt bellen
20 GB + onbeperkt bellen
5G
24 mnd
€ 16,00
20 GB
200 minuten
20 GB + 200 minuten
5G
12 mnd
€ 16,00
20 GB
onbeperkt bellen
20 GB + onbeperkt bellen
5G
12 mnd
€ 17,00
20 GB
200 minuten
20 GB + 200 minuten
5G
1 mnd
€ 17,00
20 GB
onbeperkt bellen
20 GB + onbeperkt bellen
5G
1 mnd
€ 18,00
  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Liza uit Leiden

    Uitstekende provider! Prima service en goed bereik!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Gerard uit Heerenveen

    Een jaar of 5 geleden ben ik Youfone klant geweest en toen was het allemaal nog niet zo goed geregeld (slecht bereik en 2x een fout in mijn factuur), maar ik heb ze dit jaar een nieuwe kans gegeven. Nu gaat alles wel goed. Daar ben ik blij mee, want zo kan ik toch goedkoop bellen zonder gehannes

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    J.C. uit Amsterdam

    Top provider. Nooit problemen. Nu ook TV & Internet erbij werkt prima.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Pierre Hendriks uit Capelle aan den IJssel

    Overzichtelijk en overal goede ontvangst.prima prijs/kwaliteit verhouding

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Tim uit Nijmegen

    Top provider. Goed bereik hier in Beek en geen problemen bij overstappen. Kon gewoon mijn nummer behouden.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Jansen uit Hilversum

    ZO SLECHT, JE KRIJGT SPIJT ALS JE HIER IETS AFSLUIT. POSITIEVE REVIEWS WORDEN VAAK GEPLAATST DOOR MEDEWERKERS. TRAP ER NIET IN. TENZIJ JE BESTOLEN WILT WORDEN. ALLEEN MAAR FRUSTRATIE EN ELLENDE EN ERVAREN MET DEZE ORGANISATIE. GEMIDDELDE VAN KLANTERVARING WORDT OMHOOG GEHOUDEN DOOR ZOGENAAMDE POSITIEVE NEP ERVARINGEN. BESTE MENSEN DENK NA EER GE BEGINT!!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Anton uit Beverwijk

    Goedkoop, snel, makkelijk en goede kwaliteit, meer valt er niet te zeggen, nooit problemen gehad en vriendelijke klantenservice :) top!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Aisha uit Amsterdam

    Ik ben tevreden over youfone! Ik heb nu de aanbieding van 250 bel/sms en 500mb internet voor 10 euro. Ik heb goes bereik overal en kan alles goed bijhouden via de youfone app

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Henk Koster uit Den Helder

    Ik ben al een tijdje klant bij Youfone en ik vind wel dat het bedrijf zich blijft verbeteren. Laatst een belplafond kunnen instellen. Ik ging er dan wel niet echt overheen maar dit is wel zo veilig. Ik ben ook blij met de app. Ga zo door!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Thomas de Witte uit Reusel

    Ik ben nu paar maanden klant en echt te vreden! Ik heb nu goed bereik en geen duur abonnement nu. Ben erg blij dat ik ben overgestapt. Dat ging ook heel gemakkelijk want hun regelen alles voor je!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Zamaan uit Leidschendam

    Ik heb nooit zo een slechte administratie gezien, puur diefstal.
    --------
    Sinds 3 Oktober 2013 ben ik geen klant meer van Youfone, meerdere malen geschreven naar Youfone en geen resultaat. Antwoord dat ik gelijk heb en dat ik binnen 2 weken antwoord ontvang. Leugens. Meerdere malen gebeld geen resultaat. Nu zijn we in de maand Juli 2014 en het bedrag dat onterecht van mijn rekening afgeschreven nog niet terug gestort.

    Bedrijf heeft slechte klanten service, geen bezoek adres, beloftes worden niet nagekomen.

    Mijn advies aan klanten van Youfone automatisch afschrijven stoppen zodra het contract is beëindigt en goed opletten op facturen online.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Ahmed uit Utrecht

    Goedkoop abonnement bij Youfone 250 min/ sms voor 4.00 euro!! Spot goedkoop wat willen mensen nou nog meer? Geen problemen gehad met de facturen of betalingen. Nummerbehoud liep vlekkeloos en ben erg tevreden dat ik over ben gestapt. Youfone, hier een tevreden klant. Dat mag eens gezegd worden !!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Patricia uit Utrecht

    Ik ben erg tevreden met Youfone. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ben overal goed bereikbaar en heb een goed signaal voor mijn internet. Over de prijs ben ik ook erg tevreden! Kortom ik ben helemaal blij met Youfone.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Samantha uit Utrecht

    Nooit geen problemen met Youfone. Super goedkoop, goed bereik en nergens last van! De klantenservice is soms wat moeilijk te bereiken maar eenmaal aan de telefoon erg klantvriendelijk en netjes.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Janneke uit Overijssel

    Bevalt uitstekend!! Nog nooit problemen gehad sinds ik bij Youfone ben (heb ik bij andere provider wel eens anders meegemaakt). Ook altijd goed bereik. Prima dus, en lekker goedkoop!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Rachel uit Utrecht

    Ik ben al jaren (sinds 2009) klant bij Youfone. Ik ben erg tevreden! Als ik vragen heb kan ik altijd bij de klantenservice terecht en wordt ik altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Ik ga nu voor de 3e keer mijn contract verlengen. Het netwerk gaat via KPN dus dat is ook perfect. Kortom: ik ben een tevreden klant van Youfone en wordt niet bestolen van mijn portemonee! ;) bedankt youfone!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    John uit Eindhoven

    Verschrikkelijk bedrijf. Ga niet met hen in zee. Pure oplichters, zelfs bij radar uitgezonden en totaal niets veranderd. Een grote ramp, nooit goede facturen, paar maanden afgesloten geweest zonder reden. Dit is m'n grootste fout ooit.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Maarten uit Alkmaar

    Ik heb niks te klagen. Betaal weinig per maand maar kan wel genoeg bellen, hoef niet op mijn bundel te letten. Prima dus.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    David uit Haarlem

    Was tot nu toe een tevreden klant van Youfone, todat er gisteren een mail in mijn mailbox afgeleverd werd. De strekking was als volgt: U heeft een abonnement met FUP, maar u verbruikt teveel. Daarom wordt de FUP voor u eerder toegepast. Als u uw verbruik niet aanpast wordt u omgezet naar een nieuw, veel duurder en ongustiger abonnement. Nergens in de mail wordt het daadwerkelijke verbruik genoemd. Op de site is het niet mogelijk het verbruik per maand in te zien. Er wordt nog wel even gemeld: " Mocht uw verbruik niet minder worden dan dat het nu is, dan zullen wij uw abonnement per 1 maart 2012 omzetten naar een beperkt internet abonnement." "Dan het nu is": wat is nu..? Afgelopen week, maand, 3 maanden? Wat is minder? Dit is zo onduidelijk dat het aan alle kanten rammelt. Het komt er gewoon op neer dat Youfone alle oude internetbundels om wil zetten naar de nieuwere. Wat natuurlijk helemaal niet zomaar kan. Dat weten ze zelf ook, daarom besluiten ze de mail met: "Gezien dit een eenzijdig

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Nusret uit Zaandam

    Geen respect en geen service. Na mijn SIM kaart besteld te hebben, heb ik deze nooit ontvangen. Meerdere aangetekende brieven en telefoontjes verder werd ik nog niet geholpen. Ondertussen werden na afsluiting van het abonnement de voorwaarden veranderd en moest ik opeens meer betalen - voor een SIM kaart die ik niet ontvangen had. Voor een nieuwe moest ik zelf betalen. Na vier keer per aangetekende brief mijn abonnement (ik had wel door na de zeer asociale reacties van de klantenservice dat ik naar mijn geld en simkaart kon fluiten) werd er nog geld van mijn rekening afgeschreven. Anderhalf jaar verder heb ik nog niet mijn geld terug voor de niet ontvangen simkaart, ook het geld niet dat na opzegging nog steeds werd afgeschreven en ook nog altijd geen excuses ontvangen. Ze hebben duidelijk geen respect voor de klant en klachten behandelen ze niet.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Patricia uit Rotterdam

    Prima provider. In het begin wat problemen met nummerbehoud. Maar dat is inmiddels opgelost en bel nu heel goedkoop. Uiteindelijk ben ik best tevreden met Youfone.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Hendrik uit Zeist

    Prima prijs zeker met die 250 minuten voor 5,85 supervoordelig! Ik kreeg de simkaart binnen 14 dagen binnen, prima dus!

Schrijf ook een review over Youfone
Geef sterren
Prijs
Kwaliteit
Klantenservice
Totaalscore
Bereken (veiligheidsmaatregel)
Klik op de afbeelding voor een nieuwe opgave
=

Veelgestelde vragen over Youfone

Op welk netwerk zit je als Youfone klant?

Youfone maakt gebruik van het uitgebreide en betrouwbare KPN netwerk. Daarmee heb je bijna overal in Nederland goed bereik, bekijk de dekkingskaart om de situatie bij jou thuis te checken.

Hoe werkt het belplafond van Youfone?

Met het Youfone belplafond kun je zelf een maximum instellen voor eventuele kosten buiten de bundel. Daarmee voorkom je onverwachts hoge kosten, handig. Als klant Youfone klant krijg je toegang tot een persoonlijke MyYoufone pagina. Daar kun je de hoogte van het belplafond instellen. De ingestelde limiet geldt voor nationaal bellen, sms'en en je dataverbruik. Let wel op, want het ingestelde bedrag is exclusief de maandelijkse abonnementskosten. Wanneer je dus een abonnement van 10 euro hebt en een plafond van 11 euro, kunnen je facturen oplopen tot 21 euro.

Levert Youfone ook nano simkaarten voor mijn smartphone?

Heb jij een bijvoorbeeld een nieuwe iPhone of Samsung Galaxy? In dat geval heb je tegenwoordig wellicht een nano simkaart nodig om van je sim only abonnement gebruik te kunnen maken. Bij het bestellen van je Youfone sim only ontvang je altijd een 3-in-1 simkaart thuis waarmee je elk gewenst formaat kunt uitkiezen. Ben je al klant van Youfone en heb je een nano simkaart nodig? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kun je bij Youfone 5G internet afsluiten?

Ja, je kunt bij Youfone gebruik maken van het supersnelle 5G internet. In sommige gevallen is het echter niet mogelijk dit direct bij het afsluiten van je Youfone sim only abonnement te bestellen. In dergelijke gevallen kun je na je bestelling inloggen in je persoonlijke 'Mijn Youfone' omgeving, en hier de optie 5G inschakelen. Heb je nog geen telefoon die geschikt is voor 5G, dan maak je gebruik van het 4G+ netwerk.

Staat je vraag er niet tussen?

Youfone sim only

Youfone sim only: bekend van TVMet een sim only abonnement van Youfone profiteer je van het betrouwbare KPN netwerk, terwijl Youfone zelf voornamelijk bekend staat om de goedkope aanbiedingen. Vergelijk hierboven alle sim only's van Youfone, of lees verder voor de belangrijkste dingen waar je op moet letten.

Netwerk

Youfone is een zelfstandig opererende provider en biedt jou razendsnel internet via het betrouwbare netwerk van KPN. Zo biedt Youfone goedkope sim only aanbiedingen, terwijl de kwaliteit gewaarborgd is door het 4G-netwerk van KPN.

Internet, onbeperkt of niet?

Youfone biedt helaas geen sim only met onbeperkt internet, maar met 4G-internet bundels tot 20GB kunnen de meeste gebruikers ruimschoots uit de voeten. Eigenlijk moet je dagelijks uren lang filmpjes via 4G streamen voordat je meer data nodig hebt binnen je sim only abonnement.

Onbeperkt bellen

Youfone sim only: bekend van TVWil je bij een Youfone sim only onbeperkt bellen? Dat kan! Je kiest namelijk tussen 200 minuten/sms per maand, of helemaal onbeperkt bellen bij Youfone. Bel je niet zo vaak, dan is 200 voldoende. Wil je nooit meer hoeven na te denken over hoelang je aan de telefoon hangt? Voor 2 euro meer heb je onbeperkt bellen en sms.

Looptijd van je sim only abonnement

Youfone biedt zowel maandelijks opzegbare sim only contracten, als de nog goedkopere sim only abonnementen van 1 jaar of 2 jaar. Alle abonnementen kun je maandelijks gratis verhogen of verlagen. Dat is dus optimale vrijheid bij Youfone!

Gratis nummerbehoud

Bij Youfone is nummerbehoud helemaal gratis. Je neemt je bestaande nummer dus gewoon mee, dit kun je eenvoudig aangeven tijdens het bestellen van je Youfone sim only abonnement.

Ervaringen van andere Youfone klanten

Lees alle Youfone sim only ervaringen in het review overzicht.

Algemene provider informatie

GSM netwerk
KPN
Simkaart type
reguliere simkaart, micro simkaart & nano simkaart
eSIM
Youfone biedt helaas geen eSIM aan
Internet snelheid
4G (tot 256 Mbps)
Houdbaarheid van belminuten e.d.
1 maand
Contractduur
1, 12 of 24 maanden
Opzegtermijn
1 maand
Levertijd
2 werkdagen
Verlenging mogelijk
Loopt je contract binnen 3 maanden af dan kun je verlengen/vernieuwen.

Kosten en tarieven Youfone SIM Only

Aansluitkosten
€ 0,00 - € 15,00
Belminuten buiten bundel
€ 0,30 per minuut
SMS buiten bundel
€ 0,30 per sms
Internet buiten bundel
€ 0,10 per MB
Starttarief
Je betaalt geen starttarief.
Afrekenmodel
Betalen per minuut, afgerond naar boven.

Youfone dekkingskaart

Youfone maakt gebruik van het KPN netwerk. Bekijk de KPN dekkingskaart.

50Plus-Mobiel sim only
Ben sim only
Budget-Mobiel sim only
hollandsnieuwe sim only
KPN sim only
Lebara sim only
Odido sim only
Simpel sim only
Simyo sim only
Vodafone sim only
Youfone sim only