Youfone SIM Only abonnementen

Verfijn je Youfone SIM Only resultaten
Gewenste contractperiode
Bekijk resultaten
120 minuten/sms
-
3G
24 mnd
€ 5,00
120 minuten/sms
1 GB
4G
24 mnd
€ 6,00
120 minuten/sms
-
3G
12 mnd
€ 6,00
120 minuten/sms
2 GB
4G
24 mnd
€ 7,00
120 minuten/sms
1 GB
4G
12 mnd
€ 7,00
Onbeperkt bellen/sms
-
3G
24 mnd
€ 7,00
120 minuten/sms
-
3G
1 mnd
€ 7,00
120 minuten/sms
4 GB
4G
24 mnd
€ 8,00
120 minuten/sms
2 GB
4G
12 mnd
€ 8,00
Onbeperkt bellen/sms
1 GB
4G
24 mnd
€ 8,00
120 minuten/sms
1 GB
4G
1 mnd
€ 8,00
Onbeperkt bellen/sms
-
3G
12 mnd
€ 8,00
120 minuten/sms
4 GB
4G
12 mnd
€ 9,00
Onbeperkt bellen/sms
2 GB
4G
24 mnd
€ 9,00
120 minuten/sms
2 GB
4G
1 mnd
€ 9,00
Onbeperkt bellen/sms
1 GB
4G
12 mnd
€ 9,00
Onbeperkt bellen/sms
-
3G
1 mnd
€ 9,00
120 minuten/sms
10 GB
4G
24 mnd
€ 10,00
Onbeperkt bellen/sms
4 GB
4G
24 mnd
€ 10,00
120 minuten/sms
4 GB
4G
1 mnd
€ 10,00
Onbeperkt bellen/sms
2 GB
4G
12 mnd
€ 10,00
Onbeperkt bellen/sms
1 GB
4G
1 mnd
€ 10,00
120 minuten/sms
10 GB
4G
12 mnd
€ 11,00
Onbeperkt bellen/sms
4 GB
4G
12 mnd
€ 11,00
Onbeperkt bellen/sms
2 GB
4G
1 mnd
€ 11,00
Onbeperkt bellen/sms
10 GB
4G
24 mnd
€ 12,00
120 minuten/sms
10 GB
4G
1 mnd
€ 12,00
Onbeperkt bellen/sms
4 GB
4G
1 mnd
€ 12,00
Onbeperkt bellen/sms
10 GB
4G
12 mnd
€ 13,00
Onbeperkt bellen/sms
10 GB
4G
1 mnd
€ 14,00
120 minuten/sms
20 GB
4G
24 mnd
€ 15,00
120 minuten/sms
20 GB
4G
12 mnd
€ 16,00
Onbeperkt bellen/sms
20 GB
4G
24 mnd
€ 17,00
120 minuten/sms
20 GB
4G
1 mnd
€ 17,00
Onbeperkt bellen/sms
20 GB
4G
12 mnd
€ 18,00
Onbeperkt bellen/sms
20 GB
4G
1 mnd
€ 19,00
Youfone sim only verlengen

Indien je op dit moment al een Youfone abonnement hebt, kun je dit verlengen door één van onderstaande sim only abonnementen af te sluiten. Verlengen betekent uiteraard dat je jouw eigen telefoonnummer behoudt. Bovendien krijg je als bestaande Youfone klant vaak véél extra korting!

Verfijn je Youfone verlengen SIM Only resultaten
Gewenste contractperiode
120 minuten/sms
-
3G
24 mnd
€ 5,00
120 minuten/sms
1 GB
4G
24 mnd
€ 6,00
120 minuten/sms
-
3G
12 mnd
€ 6,00
120 minuten/sms
2 GB
4G
24 mnd
€ 7,00
120 minuten/sms
1 GB
4G
12 mnd
€ 7,00
Onbeperkt bellen/sms
-
3G
24 mnd
€ 7,00
120 minuten/sms
-
3G
1 mnd
€ 7,00
120 minuten/sms
4 GB
4G
24 mnd
€ 8,00
120 minuten/sms
2 GB
4G
12 mnd
€ 8,00
Onbeperkt bellen/sms
1 GB
4G
24 mnd
€ 8,00
120 minuten/sms
1 GB
4G
1 mnd
€ 8,00
Onbeperkt bellen/sms
-
3G
12 mnd
€ 8,00
120 minuten/sms
4 GB
4G
12 mnd
€ 9,00
Onbeperkt bellen/sms
2 GB
4G
24 mnd
€ 9,00
120 minuten/sms
2 GB
4G
1 mnd
€ 9,00
Onbeperkt bellen/sms
1 GB
4G
12 mnd
€ 9,00
Onbeperkt bellen/sms
-
3G
1 mnd
€ 9,00
120 minuten/sms
10 GB
4G
24 mnd
€ 10,00
Onbeperkt bellen/sms
4 GB
4G
24 mnd
€ 10,00
120 minuten/sms
4 GB
4G
1 mnd
€ 10,00
Onbeperkt bellen/sms
2 GB
4G
12 mnd
€ 10,00
Onbeperkt bellen/sms
1 GB
4G
1 mnd
€ 10,00
120 minuten/sms
10 GB
4G
12 mnd
€ 11,00
Onbeperkt bellen/sms
4 GB
4G
12 mnd
€ 11,00
Onbeperkt bellen/sms
2 GB
4G
1 mnd
€ 11,00
Onbeperkt bellen/sms
10 GB
4G
24 mnd
€ 12,00
120 minuten/sms
10 GB
4G
1 mnd
€ 12,00
Onbeperkt bellen/sms
4 GB
4G
1 mnd
€ 12,00
Onbeperkt bellen/sms
10 GB
4G
12 mnd
€ 13,00
Onbeperkt bellen/sms
10 GB
4G
1 mnd
€ 14,00
120 minuten/sms
20 GB
4G
24 mnd
€ 15,00
120 minuten/sms
20 GB
4G
12 mnd
€ 16,00
Onbeperkt bellen/sms
20 GB
4G
24 mnd
€ 17,00
120 minuten/sms
20 GB
4G
1 mnd
€ 17,00
Onbeperkt bellen/sms
20 GB
4G
12 mnd
€ 18,00
Onbeperkt bellen/sms
20 GB
4G
1 mnd
€ 19,00
  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Liza uit Leiden

    Uitstekende provider! Prima service en goed bereik!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Gerard uit Heerenveen

    Een jaar of 5 geleden ben ik Youfone klant geweest en toen was het allemaal nog niet zo goed geregeld (slecht bereik en 2x een fout in mijn factuur), maar ik heb ze dit jaar een nieuwe kans gegeven. Nu gaat alles wel goed. Daar ben ik blij mee, want zo kan ik toch goedkoop bellen zonder gehannes

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    J.C. uit Amsterdam

    Top provider. Nooit problemen. Nu ook TV & Internet erbij werkt prima.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Pierre Hendriks uit Capelle aan den IJssel

    Overzichtelijk en overal goede ontvangst.prima prijs/kwaliteit verhouding

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Tim uit Nijmegen

    Top provider. Goed bereik hier in Beek en geen problemen bij overstappen. Kon gewoon mijn nummer behouden.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Jansen uit Hilversum

    ZO SLECHT, JE KRIJGT SPIJT ALS JE HIER IETS AFSLUIT. POSITIEVE REVIEWS WORDEN VAAK GEPLAATST DOOR MEDEWERKERS. TRAP ER NIET IN. TENZIJ JE BESTOLEN WILT WORDEN. ALLEEN MAAR FRUSTRATIE EN ELLENDE EN ERVAREN MET DEZE ORGANISATIE. GEMIDDELDE VAN KLANTERVARING WORDT OMHOOG GEHOUDEN DOOR ZOGENAAMDE POSITIEVE NEP ERVARINGEN. BESTE MENSEN DENK NA EER GE BEGINT!!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Anton uit Beverwijk

    Goedkoop, snel, makkelijk en goede kwaliteit, meer valt er niet te zeggen, nooit problemen gehad en vriendelijke klantenservice :) top!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Aisha uit Amsterdam

    Ik ben tevreden over youfone! Ik heb nu de aanbieding van 250 bel/sms en 500mb internet voor 10 euro. Ik heb goes bereik overal en kan alles goed bijhouden via de youfone app

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Henk Koster uit Den Helder

    Ik ben al een tijdje klant bij Youfone en ik vind wel dat het bedrijf zich blijft verbeteren. Laatst een belplafond kunnen instellen. Ik ging er dan wel niet echt overheen maar dit is wel zo veilig. Ik ben ook blij met de app. Ga zo door!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Thomas de Witte uit Reusel

    Ik ben nu paar maanden klant en echt te vreden! Ik heb nu goed bereik en geen duur abonnement nu. Ben erg blij dat ik ben overgestapt. Dat ging ook heel gemakkelijk want hun regelen alles voor je!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Zamaan uit Leidschendam

    Ik heb nooit zo een slechte administratie gezien, puur diefstal.
    --------
    Sinds 3 Oktober 2013 ben ik geen klant meer van Youfone, meerdere malen geschreven naar Youfone en geen resultaat. Antwoord dat ik gelijk heb en dat ik binnen 2 weken antwoord ontvang. Leugens. Meerdere malen gebeld geen resultaat. Nu zijn we in de maand Juli 2014 en het bedrag dat onterecht van mijn rekening afgeschreven nog niet terug gestort.

    Bedrijf heeft slechte klanten service, geen bezoek adres, beloftes worden niet nagekomen.

    Mijn advies aan klanten van Youfone automatisch afschrijven stoppen zodra het contract is beëindigt en goed opletten op facturen online.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Ahmed uit Utrecht

    Goedkoop abonnement bij Youfone 250 min/ sms voor 4.00 euro!! Spot goedkoop wat willen mensen nou nog meer? Geen problemen gehad met de facturen of betalingen. Nummerbehoud liep vlekkeloos en ben erg tevreden dat ik over ben gestapt. Youfone, hier een tevreden klant. Dat mag eens gezegd worden !!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Patricia uit Utrecht

    Ik ben erg tevreden met Youfone. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ben overal goed bereikbaar en heb een goed signaal voor mijn internet. Over de prijs ben ik ook erg tevreden! Kortom ik ben helemaal blij met Youfone.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Samantha uit Utrecht

    Nooit geen problemen met Youfone. Super goedkoop, goed bereik en nergens last van! De klantenservice is soms wat moeilijk te bereiken maar eenmaal aan de telefoon erg klantvriendelijk en netjes.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Janneke uit Overijssel

    Bevalt uitstekend!! Nog nooit problemen gehad sinds ik bij Youfone ben (heb ik bij andere provider wel eens anders meegemaakt). Ook altijd goed bereik. Prima dus, en lekker goedkoop!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Rachel uit Utrecht

    Ik ben al jaren (sinds 2009) klant bij Youfone. Ik ben erg tevreden! Als ik vragen heb kan ik altijd bij de klantenservice terecht en wordt ik altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Ik ga nu voor de 3e keer mijn contract verlengen. Het netwerk gaat via KPN dus dat is ook perfect. Kortom: ik ben een tevreden klant van Youfone en wordt niet bestolen van mijn portemonee! ;) bedankt youfone!!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    John uit Eindhoven

    Verschrikkelijk bedrijf. Ga niet met hen in zee. Pure oplichters, zelfs bij radar uitgezonden en totaal niets veranderd. Een grote ramp, nooit goede facturen, paar maanden afgesloten geweest zonder reden. Dit is m\'n grootste fout ooit.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Maarten uit Alkmaar

    Ik heb niks te klagen. Betaal weinig per maand maar kan wel genoeg bellen, hoef niet op mijn bundel te letten. Prima dus.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    David uit Haarlem

    Was tot nu toe een tevreden klant van Youfone, todat er gisteren een mail in mijn mailbox afgeleverd werd. De strekking was als volgt: U heeft een abonnement met FUP, maar u verbruikt teveel. Daarom wordt de FUP voor u eerder toegepast. Als u uw verbruik niet aanpast wordt u omgezet naar een nieuw, veel duurder en ongustiger abonnement. Nergens in de mail wordt het daadwerkelijke verbruik genoemd. Op de site is het niet mogelijk het verbruik per maand in te zien. Er wordt nog wel even gemeld: \" Mocht uw verbruik niet minder worden dan dat het nu is, dan zullen wij uw abonnement per 1 maart 2012 omzetten naar een beperkt internet abonnement.\" \"Dan het nu is\": wat is nu..? Afgelopen week, maand, 3 maanden? Wat is minder? Dit is zo onduidelijk dat het aan alle kanten rammelt. Het komt er gewoon op neer dat Youfone alle oude internetbundels om wil zetten naar de nieuwere. Wat natuurlijk helemaal niet zomaar kan. Dat weten ze zelf ook, daarom besluiten ze de mail met: \"Gezien dit een eenzijdig

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Nusret uit Zaandam

    Geen respect en geen service. Na mijn SIM kaart besteld te hebben, heb ik deze nooit ontvangen. Meerdere aangetekende brieven en telefoontjes verder werd ik nog niet geholpen. Ondertussen werden na afsluiting van het abonnement de voorwaarden veranderd en moest ik opeens meer betalen - voor een SIM kaart die ik niet ontvangen had. Voor een nieuwe moest ik zelf betalen. Na vier keer per aangetekende brief mijn abonnement (ik had wel door na de zeer asociale reacties van de klantenservice dat ik naar mijn geld en simkaart kon fluiten) werd er nog geld van mijn rekening afgeschreven. Anderhalf jaar verder heb ik nog niet mijn geld terug voor de niet ontvangen simkaart, ook het geld niet dat na opzegging nog steeds werd afgeschreven en ook nog altijd geen excuses ontvangen. Ze hebben duidelijk geen respect voor de klant en klachten behandelen ze niet.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Patricia uit Rotterdam

    Prima provider. In het begin wat problemen met nummerbehoud. Maar dat is inmiddels opgelost en bel nu heel goedkoop. Uiteindelijk ben ik best tevreden met Youfone.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Hendrik uit Zeist

    Prima prijs zeker met die 250 minuten voor 5,85 supervoordelig! Ik kreeg de simkaart binnen 14 dagen binnen, prima dus!

Schrijf ook een review over Youfone
Geef sterren
Prijs
Kwaliteit
Klantenservice
Totaalscore
Bereken (veiligheidsmaatregel)
Klik op de afbeelding voor een nieuwe opgave
=

Veelgestelde vragen over Youfone

Op welk netwerk zit je als Youfone klant?

Youfone maakt gebruik van het uitgebreide en betrouwbare KPN netwerk. Daarmee heb je bijna overal in Nederland goed bereik, bekijk de dekkingskaart om de situatie bij jou thuis te checken.

Hoe werkt het belplafond van Youfone?

Met het Youfone belplafond kun je zelf een maximum instellen voor eventuele kosten buiten de bundel. Daarmee voorkom je onverwachts hoge kosten, handig. Als klant Youfone klant krijg je toegang tot een persoonlijke MyYoufone pagina. Daar kun je de hoogte van het belplafond instellen. De ingestelde limiet geldt voor nationaal bellen, sms'en en je dataverbruik. Let wel op, want het ingestelde bedrag is exclusief de maandelijkse abonnementskosten. Wanneer je dus een abonnement van 10 euro hebt en een plafond van 11 euro, kunnen je facturen oplopen tot 21 euro.

Levert Youfone ook nano simkaarten voor mijn smartphone?

Heb jij een bijvoorbeeld een nieuwe iPhone of Samsung Galaxy? In dat geval heb je tegenwoordig wellicht een nano simkaart nodig om van je sim only abonnement gebruik te kunnen maken. Bij het bestellen van je Youfone sim only ontvang je altijd een 3-in-1 simkaart thuis waarmee je elk gewenst formaat kunt uitkiezen. Ben je al klant van Youfone en heb je een nano simkaart nodig? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kun je bij Youfone 4G internet afsluiten?

Ja, je kunt bij Youfone gebruik maken van het supersnelle 4G internet. In sommige gevallen is het echter niet mogelijk dit direct bij het afsluiten van je Youfone sim only abonnement te bestellen. In dergelijke gevallen kun je na je bestelling inloggen in je persoonlijke 'Mijn Youfone' omgeving, en hier de optie 4G inschakelen.

Staat je vraag er niet tussen?

Alles over Youfone

Een nog iets minder bekende sim only provider is Youfone. Het bedrijf is in beginsel ook enkel actief geweest met adverteren op internet, maar is sinds enige tijd ook op 'bekend van TV'. Desondanks weten toch vele klanten de weg naar deze goedkope sim only provider te vinden. Youfone is een zelfstandig opererende provider en heeft voor zijn klanten gekozen voor het landelijk dekkend netwerk van KPN. Hierdoor is de kwaliteit van bellen en mobiel internet gegarandeerd en kan Youfone daarnaast profiteren van de innovaties die KPN in hun netwerk doorvoert. Denk bij dit laatste maar eens aan 4G waarbij het netwerk inmiddels ook landelijk dekkend is.

Sim only van Youfone

Youfone sim only: bekend van TVYoufone adverteert overal heel groot dat ze de goedkoopste zijn en dat ze trots zijn dat zij hun klanten op het netwerk van KPN kunnen laten bellen. Om hun uitingen kracht bij te zetten hebben ze dan ook een vergelijking gemaakt met enkele andere providers en deze vergelijking is terug te vinden op de website. Volgens Youfone bieden zij de laagste bundelprijs van Nederland aan in vergelijking met providers zoals Ben en Simpel. Youfone zet daarnaast ook nog enkele andere belangrijke punten in de vergelijking, waaronder een gratis klantenservice en ook de mogelijkheid om het maandelijks op te zeggen. Een ander belangrijk punt is het instellen van het belplafond. Deze mogelijkheid wordt ook geboden van Simpel, maar bij Youfone heb je hierin meer flexibiliteit.

De bundels van Youfone

Youfone kent drie contractstermijnen en dat is een maandelijks contract, een eenjarig contract en een tweejarig contract. Het mag voor zich spreken dat de goedkoopste mogelijkheden bij een tweejarig contract liggen. Het voordeel van een maandelijks contract is dat je het ook maandelijks weer kunt opzeggen of bij kunt stellen. Voor wie echt goedkoop wil bellen kan wellicht het beste kiezen voor het tweejarige sim only abonnement van Youfone. Youfone sim only: bekend van TVDe sim only abonnementen zijn helemaal zelf samen te stellen, je kunt uit twee verschillende belbundels kiezen. Het gaat hierbij om 200 minuten en onbeperkt bellen. Bij de goedkope databundels van Youfone kennen wij ook een zevental keuzes. Je kunt er voor kiezen om geen databundel af te sluiten, maar daarnaast is er de keuze bundels tot 8000 MB. Standaard worden alle bundels op het snelle 4G netwerk geactiveerd.

Extra goedkope mogelijkheden bij Youfone

Om de sim only abonnementen extra interessant te maken biedt Youfone nog enkele extra goedkope opties. Zo kun je kiezen om onbeperkt te gaan SMS'en of onderling gratis te bellen naar andere Youfone klanten. Ook werkt Youfone prima in het buitenland en derhalve biedt Youfone ook de mogelijkheid om bundels af te sluiten om goedkoper in het buitenland te bellen. Voor wie echt goedkoop wil bellen lijkt Youfone dan ook de meest geschikte provider met ook tal van mogelijkheden en vrijheden. In vergelijking met andere providers is Youfone erin geslaagd om goedkoop bellen ook echt weer mogelijk te maken en dat ook nog eens op het betrouwbare netwerk van KPN. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Youfone hun bundels aan iedereen wil aanprijzen.

Aanvullende informatie over Youfone SIM Only abonnementen

Youfone is een budget sim only aanbieder en maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN.

Abonnementen van Youfone

De abonnementen van Youfone zijn zelf samen te stellen. Je begint met het kiezen van een minuten en sms-bundel en volgt daarna met de keuze van een databundel. Daarnaast heb je de keuze uit verschillende aanvullende bundels zoals een onbeperkt sms bundel, onderling bellen bundel en een goedkoop bellen in het buitenland bundel.

Geen kosten buiten je databundel

Verbruik je te veel internet? Geen zorgen. Bij Youfone betaal je nooit extra voor je internet. Zodra je downloadlimiet is bereikt kan je nog steeds gebruik maken van internet, maar wordt je downloadsnelheid verlaagd naar 64 Kbps.

Belplafond

Sta nooit meer voor verrassingen. Youfone biedt de mogelijkheid om een belplafond in te stellen. Hierin geef je precies aan hoeveel belminuten en MB's je maandelijks maximaal mag verbruiken. Heb je dit limiet bereikt? Dan krijg je hier melding van en kan je niet langer gebruik maken van de diensten die je hebt overschreden. Zo voorkom je een te hoge telefoonrekening of verrassingen achteraf.

Algemene provider informatie

GSM netwerk
KPN
Simkaart type
reguliere simkaart, micro simkaart & nano simkaart
Internet snelheid
GPRS en 3G (tot 14,4 Mbps). Buiten de bundel is de snelheid 64 kbps.
Houdbaarheid van belminuten e.d.
1 maand
Contractduur
1, 12 of 24 maanden
Opzegtermijn
1 maand
Levertijd
3-5 werkdagen
Verlenging mogelijk
Loopt je contract binnen 3 maanden af dan kun je verlengen/vernieuwen.

Kosten Youfone SIM Only

Aansluitkosten
Gratis aansluitkosten
Belminuten buiten bundel
€ 0,30 per minuut
SMS buiten bundel
€ 0,30 per sms
Internet buiten bundel
€ 0,10 per MB
Starttarief
Je betaalt geen starttarief.
Afrekenmodel
Betalen per minuut, afgerond naar boven.

Youfone dekkingskaart

Youfone maakt gebruik van het KPN netwerk. Bekijk de dekkingskaart op coveragechecker.nl.

Ben sim only
Budget-Mobiel sim only
hollandsnieuwe sim only
KPN sim only
Lebara sim only
Simpel sim only
Simyo sim only
T-Mobile sim only
Tele2 sim only
Vodafone sim only
Youfone sim only