Simpel SIM Only abonnement

Verfijn je Simpel SIM Only resultaten
:
:
Gewenste contractperiode
Bekijk resultaten
1 GB
100 minuten
1 GB + 100 minuten
4G
24 mnd
€ 2,50
2 GB
100 minuten
2 GB + 100 minuten
4G
24 mnd
€ 3,25
5 GB
250 minuten
5 GB + 250 minuten
4G
24 mnd
€ 3,75
5 GB
250 minuten
5 GB + 250 minuten
4G
12 mnd
€ 4,75
10 GB
250 minuten
10 GB + 250 minuten
4G
24 mnd
€ 5,00
14 GB
250 minuten
14 GB + 250 minuten
4G
24 mnd
€ 5,50
10 GB
250 minuten
10 GB + 250 minuten
4G
12 mnd
€ 6,00
14 GB
250 minuten
14 GB + 250 minuten
4G
12 mnd
€ 6,50
  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Djenaira uit amsterdam

    1 ster is al teveel.. brengen extra kosten in rekening terwijl het nummer al geblokkeerd is. binnen 2 maanden al 118 euro lichter, terwijl het sim-only pakket 11 euro per maand is. voor mij eens en nooit meer!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Maurice uit Nijmegen

    Met verbazing lees ik de negatieve reacties van Simpel. Mijn vrouw en ik hebben T-Mobile, de kinderen sinds augustus 2018 beide een 2-jarig Sim Only abonnement (voor 10,- onbeperkt bellen, 500sms en 5Gb data). Na de overstap van de kinderen direct een bevestigingsmail van Simpel ontvangen. Binnen twee dagen de simkaarten in huis en het werkt perfect tot de dag van vandaag. Ik en mijn vrouw hebben met T-Mobile op met IPhone 7plus vaker minder bereik dan mijn kinderen (ze zijn dan ons dus ik vergelijk appels met appels). Mijn dochter had per abuis de 2e maand een overschrijding van 300Mb data keer 0,15ct dus dat was 45 euro. Simpel gebeld (maar een paar minuten wachten) en de situatie uitgelegd. Wij kregen het advies om het plafond in te stellen voor 0.50ct per maand. Daarnaast kregen we een coulance regeling en de 45,- werd netjes terugbetaald. Sinds dien nooit problemen of onnodige overschrijding. Mijn kinderen (12 en 15) controleren zelf via de app. Kortom zeer tevreden! Enige reden die ik kan verzinnen dat ze met de actie van het afgelopen half jaar te hard gegroeid zijn met abonnees en nu callcenters inzetten als klantenservice. Iets anders kan ik niet verzinnen maar dat is speculeren. Voor alsnog dus zeer tevreden!

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Michel Doornbosch uit Groningen

    Iedere dag contact met de firma SIMPEL. Het bereik is buiten gewoon hopeloos, wordt er zelfs gek van. Hoop dat Tros radar mij gaat bellen voor een gesprek. Wil graag oog in oog staan met de directeur.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Hannes uit Arnhem

    Simpel.. daar wordt je simpel van... Niet op overstappen. Slechte klantenservice, mail worden stelselmatig te laat of niet beantwoordt.. ellenlange wachttijden als je hun belt. Spookbedragen zoals reactivatiekosten GPRS.. terwijl je nul data verkeer hebt gegenereerd. Alles moet je extra voor betalen. Nummerbehoud is een ramp als je zo verstandig bent weer over te stappen... en kost je zeker een paar extra maanden abonnementskosten terwijl je er al niet meer mee kan bellen.. incassokosten.. alles ter voordelen voor hen en ten nadele van jou. Wees gewaarschuwd: aan deze club wil je niet twee jaar vastzitten. O ja bel niet in het buitenland want je wordt arm en dan werkt het belplafond ook niet. Gewoon een bedrijf die klanten maar vervelend vindt.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Peter Vugts uit Eindhoven

    Waardeloos. Het abonnement van mijn dochter rammelt aan alle kanten. Ze berekenen sinds 1 juli 30ct per belminuut en sms binnen haar bundel van 100 sms. Meerdere malen telefonisch contact. Zijn ze aan het oplossen (niet dus). Bellen vanuit buitenland kan ze ook niet, ben ik ook al maanden mee bezig. Nu kan ze helemaal niet meer smsen omdat ze die 30ct nu tot haar belplafond door hebben laten lopen. Belplafond moest eraf, komt allemaal goed beweren ze (moet je wel in Sinterklaas geloven want anders kun je het wel schudden). Toen ik het beu was telkens te moeten bellen en zo'n 30 minuten moest wachten tot ik iemand kon spreken en daarvoor ook nog iedere keer 35ct moet betalen heb ik meerdere malen een mail verzonden. Hun antwoord; Het was allemaal al telefonisch opgelost toch? Whaaaaa!! Ik laat het abonnement beeindigen, waardoor ik waarschijnlijk nog 9 maanden door moet betalen omdat dat in de voorwaarden staat, maar begin er niet aan want het is niets.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Sjaak uit Amersfoort

    Simpel is goedkoop. Daar houdt het dan ook bij op. Ik heb wel gezien dat ze nu een sim only abonnement aanbieding hebben voor met half jaar gratis abonnement, aansluitend aan je 2 jarige abonnement. Maar goedkoop zijn ze, dat wisten we al. Dit soort acties trekt mij dus niet over de streep. Ik ga over anderhalf jaar opzeggen, dan ben ik er eindelijk weer van af.

  • Prijs
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Totaalscore
    Jos uit Son

    Ik ben een tijdje terug overgestapt van Hi naar Simpel. Daar heb ik nu spijt van. Ja, het is goedkoop en het bereik redelijk maar daar houdt het voordeel op. Overstappen duurde onnodig lang en vergde een aantal telefoontjes naar de helpdesk. De 'mijnsimpel' pagina biedt vrijwel geen zinnige informatie en aanpassen naar een duurder abonnement met internet maar minder SMSjes gaat niet. Volgens de helpdesk kan ik dit pas na 2 jaar pas wijzigen. Het is met je mobiel niet mogelijk om je status te achterhalen (hoeveel SMSjes en minuten nog over deze maand). Zodra die 2 jaar om zijn zeg ik op.

Schrijf ook een review over Simpel
Geef sterren
Prijs
Kwaliteit
Klantenservice
Totaalscore
Bereken (veiligheidsmaatregel)
Klik op de afbeelding voor een nieuwe opgave
=

Veelgestelde vragen over Simpel

Hoe werkt een belplafond?

Bij Simpel kun je een belplafond instellen. Daarmee kun je je maximale verbruik binnen en buiten de bundel instellen. Zo heb je optimaal controle over je kosten (ook handig voor kinderen). Als klant van Simpel krijg je een persoonlijke login en wachtwoord. Daarmee heb je toegang tot je persoonlijk pagina waar je het belplafond kunt instellen.

Op welk mobiel netwerk zit Simpel?

Simpel maakt sinds eind 2010 gebruik van het T-Mobile netwerk. Dit netwerk komt de laatste jaren regelmatig als beste uit de tests.

Kan ik bij Simpel een nano simkaart bestellen?

Voor de nieuwste smartphones (zoals bijvoorbeeld de meest recente iPhone) heb je een nano simkaart nodig. Bij Simpel ontvang je dit type simkaart standaard bij je bestelling, net als een normale simkaart en een microsimkaart. Je hoeft dus niet vooraf aan te geven welke simkaart je nodig hebt.

Staat je vraag er niet tussen?

Simpel sim only

Simpel sim only belbundelsWie op zoek is naar een goedkoop sim only abonnement moet Simpel zeker meenemen in zijn vergelijking. Simpel biedt voordelige sim only abonnementen vanaf € 3,50, waarbij nummerbehoud vanzelfsprekend gratis is. Simpel is dan ook vooral bekend om de heel goedkope sim only aanbiedingen.

Geen eigen netwerk

Simpel heeft geen eigen netwerk, maar maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van Odido. Dit netwerk is al meerdere malen als snelste uit de test gekomen, dus daarmee profiteer je met Simpel alsnog van zeer goedkope sim only op het Odido netwerk.

Internet, onbeperkt of niet?

Uiteraard heeft dit best geteste netwerk ook landelijke 4G-dekking, zodat jij altijd en overal snel kunt internetten. Simpel sim only biedt weliswaar geen onbeperkt internet, maar met 4G internet bundels tot 10GB kunnen veruit de meeste mensen ruimschoots uit de voeten.

Onbeperkt bellen

Bij een Simpel only kun je elk abonnement tegen een kleine meerprijs uitbreiden tot onbeperkt bellen. Bij Simpel bel je zo onbeperkt, en weet je qua kosten altijd waar je aan toe bent. Simpel is overigens wel wat anders dan Belsimpel; daar waar Belsimpel een online telecomwinkel is, is Simpel dus de bekende sim only provider.

Looptijd van je sim only abonnement

Simpel sim only is helaas niet maandelijks opzegbaar. Om de scherpe prijzen te kunnen blijven aanbieden, kies je bij Simpel altijd voor een sim only van 1 jaar of een sim only van 2 jaar. Uiteraard is een langer lopend sim only abonnement ook bij Simpel altijd nét iets goedkoper.

Geen kredietcheck

Simpel kijkt niet naar registraties bij het BKR in Tiel. Er vindt geen vooraf controle plaats en dus kan iedereen direct een abonnement afsluiten bij Simpel.

Controle over je kosten

Simpel belplafondNaast de scherpe sim only tarieven van Simpel, biedt de provider ook om een belplafond in te stellen. Hiermee stel je eenvoudig in hoeveel je maandelijks maximaal uit wil geven, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan. Hierdoor heb jij altijd de volledige controle over de maximale kosten per maand. Dit belplafond is in te stellen vanaf € 10,- per maand.

Ervaringen van andere Simpel klanten

Lees alle Simpel sim only ervaringen in het review overzicht.

Algemene provider informatie

GSM netwerk
Odido
Simkaart type
reguliere simkaart, micro simkaart & nano simkaart
eSIM
Simpel biedt helaas geen eSIM aan
Internet snelheid
4G (tot 75 Mbps).
Houdbaarheid van belminuten e.d.
Belminuten zijn 1 maand geldig en kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
Contractduur
12 of 24 maanden
Opzegtermijn
1 maand
Levertijd
Bij betaling via iDEAL ontvang je de simkaart binnen 2 werkdagen. Kies je voor een bankoverschrijving, dan wordt de simkaart 10 werkdagen nadat de incasso gelukt is verstuurd.

Kosten en tarieven Simpel SIM Only

Aansluitkosten
Gratis aansluitkosten
Belminuten buiten bundel
€ 0,31 per minuut
SMS buiten bundel
€ 0,31 per sms
Internet buiten bundel
€ 0,15 per MB
Starttarief
Je betaalt geen starttarief.
Afrekenmodel
Belminuten worden per seconde afgerekend.

Simpel dekkingskaart

Simpel maakt gebruik van het Odido netwerk (voorheen T-Mobile). Bekijk de dekkingskaart op Odido.nl.

50Plus-Mobiel sim only
Ben sim only
Budget-Mobiel sim only
hollandsnieuwe sim only
KPN sim only
Lebara sim only
Odido sim only
Simpel sim only
Simyo sim only
Vodafone sim only
Youfone sim only