Tele2 verhoogt prijs en verandert sim only aanbod

30 april 2018 door in Tele2.

Tele2 vergroot sim only aanbodTele2 heeft de prijs van het Unlimited abonnement verhoogd. Daarnaast heeft de sim only aanbieder het aantal databundels vergroot en zijn de abonnement keuzes vergroot. Hierdoor is het maandelijks opzegbaar abonnement iets duurder maar kun je nu ook kiezen voor een jaarabonnement. Klanten van de provider hebben vanaf nu veel meer keuze.

Tele2 heeft afgelopen week het sim only aanbod aangepast. Het populaire Unlimited abonnement met onbeperkt bellen en data kost nu 28 euro in de maand. Het abonnement is daarmee 3 euro duurder geworden. De meerprijs voor het maandelijks opzegbare sim only aanbod is van 1 euro naar 2 gegaan. Daarnaast biedt de provider nu ook de optie voor een jaarabonnement.

Nieuw sim only aanbod Tele2

Tele2 heeft het volledige sim only aanbod op de schop gegooid. De aanbieder biedt vanaf nu nog meer keuze. Echter die hoeveelheid aan keuze heeft wel tot gevolg dat enkele abonnementen in prijs zijn gestegen. Zo kunnen Unlimited abonnees niet langer voor 25 euro in de maand onbeperkt bellen en data verbruiken, dat kost nu 28 euro. Wil je onbeperkt data met 100 minuten dan betaal je 25 euro per maand voor een tweejarig abonnement.

Tele2 klanten hebben nu nog meer keuze. De sim only aanbieder heeft het data aanbod uitgebreid. Het nieuwe aanbod bestaat uit databundels van 2 GB, 5 GB, 10 GB, 20 GB of onbeperkt data. De nieuwe 20 GB bundel kost 19 euro in de maand. Heb je de best passende databundel gekozen dan kun je kiezen uit 0, 100 of onbeperkt Bel/SMS. Alleen de onbeperkte databundel is niet in combinatie met 0 Bel/SMS af te sluiten.

De sim only aanbieder heeft de mogelijkheden voor de abonnementsduur ook vergroot. Je kunt kiezen uit 2 jaar, 1 jaar of maandelijks opzegbaar. De optie van 1 jaar kost 1 euro per maand meer en wil je een maandelijks opzegbaar abonnement dan betaal je twee euro in de maand meer.

Aanbod vernieuwd Tele2

De mobiele telefoon heeft een steeds grotere rol in het dagelijks leven en Tele2 ziet het gebruik van de telefoon veranderen. Smartphones worden steeds minder gebruik voor het ‘ouderwets’ bellen en versturen van smsjes. Wanneer er dan wel gebeld wordt, daarvoor gebruiken mensen steeds vaker FaceTime, Whatsapp of iMessage. Leslie Hogeveen, Managing Director Consumer Mobile, zegt hierover het volgende:

Ons mantra is ‘Niet Omdat Het Moet, Maar Omdat Het Kan’. Dat is geen loze kreet, daar geven we concreet inhoud aan. Bijvoorbeeld door nu onze klanten maximale keuzevrijheid en flexibiliteit te geven. Bel je nooit of bijna niet? Dan kies je de 0 minutenbelbundel samen met de databundel waar je zelf behoefte aan hebt – niet eentje die wij je voorschrijven. En als je daar achteraf toch niet mee uitkomt, vergroot je je bundel gewoon.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees vorig bericht:
P3 beoordeelt T-Mobile 4G netwerk opnieuw als beste in Nederland

Sinds vier jaar worden alle netwerken in Nederland getest middels een benchmarktest en ieder jaar laten de Nederlandse netwerken uitstekende...

Sluiten