Scherpere prijzen zonder aansluitkosten bij hollandsnieuwe

17 oktober 2017 door in hollandsnieuwe.

hollandsnieuwe reclame scherpere prijzenHollandsnieuwe lanceert een nieuwe reclame campagne; de hollandsnieuwe manier van… De campagne gaat gepaard met een nog aantrekkelijker sim only aanbod tijdelijk zonder aansluitkosten. De smartphones via de sim only providers zijn scherper geprijsd.

In de nieuwe commercial van sim only aanbieder hollandsnieuwe heeft de provider een zeer nobele boodschap; ‘Praat eens wat vaker met mensen om je heen’. De telecom aanbieder geeft de “Nieuwe manier van Chatten.” De nieuwe reclame speelt in op de wereld van tegenwoordig waarin steeds meer zich op het smartphone schermpje afspeelt. De hollandsnieuwe manier van chatten is praten met mensen om je heen.

Nieuwe campagne en scherpe prijzen

De nieuwe campagne van hollandsnieuwe loopt samen met een nog aantrekkelijker sim only aanbod en smartphones in de hollandsnieuwe shop die scherper zijn geprijsd. Per direct betaal je dus minder voor je telefoon en sim only abonnement. Het aanbod is flink aangepast.

De bundelmogelijkheden en prijs van hollandsnieuwe bundels zijn gewijzigd. De sim only provider heeft een overzichtelijk aanbod. De hoogste bundel van 4000 mb / min / sms is verhoogd naar 5000 MB. Klanten kunnen nu al vanaf 7 euro in de maand een 1000 mb / min / sms abonnement afsluiten. Eerder betaalde je 9 euro in de maand voor deze bundel. De bundel met 2000 en 3000 mb / min / sms zijn 1 euro verlaagd. Je betaalt daarvoor respectievelijk 10 euro en 12 euro. De extra hoge bundel van 5000 mb/min/sms sluit je nu af voor 14 euro per maand. Voor iedere nieuwe abonnee geldt dat je geen aansluitkosten betaald! Het aantrekkelijke aanbod is geldig voor de loopduur van je contract.

hollandsnieuwe

De sim only provider hollandsnieuwe is een budget provider die gebruik maakt van het betrouwbare Vodafone netwerk. Het is wat je noemt een virtuele provider. Je sluit een abonnement af bij hollandsnieuwe en maakt vervolgens gebruik van het netwerk van Vodafone.

In 2017 zien we de prijzen van bijna alle abonnementen dalen. De telecom markt werd vanaf het begin van dit jaar opgeschud door de aantrekkelijke Unlimited sim only abonnementen van Tele2 en T-Mobile. Hollandsnieuwe volgt deze trend met aantrekkelijke prijsverlaging en een campagne die de nadruk op een face to face gesprek legt.

Joram Helmer, strategy director XXS, het bureau dat de reclame heeft gemaakt legt aan Adformatie uit waarom de campagne bij de sim only provider past: “Bundels reiken niet tot in de wolken en de telefoons zijn niet van het allernieuwste type bij Hollandsnieuwe. En juist dat hebben we als kracht genomen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees vorig bericht:
T-Mobile mag Datavrije Muziek officieel blijven aanbieden

De Autoriteit Consument en Markt heeft T-Mobile vorig jaar gesommeerd om te stoppen met Datavrije Muziek. Vandaag laat de autoriteit...

Sluiten