Oneindig Online van T-Mobile goedkoper en nog oneindiger

7 oktober 2016 door in T-Mobile.

Oneindig Online T-MobileMaandag 17 oktober wijzigt T-Mobile zijn Oneindig Online abonnement. Abonnees zullen de prijs van het abonnement fors zien dalen en betalen vanaf 17 oktober nog maar 70 euro per maand in plaats van negentig. Daarnaast worden de voorwaarden van het abonnement gunstiger. Abonnees kunnen nu zonder beperking gebruik maken van data en iedere maand heeft elke abonnee 2 GB dataverkeer in de EU.

Vanuit de filosofie van Mobile First wil T-Mobile zijn klanten geen beperkingen meer opleggen. De achterliggende gedachte van de abonnementswijzigingen, is de focus op klanten in het premium-segment. Met de nieuwe voorwaarden wil de provider het abonnement nog aantrekkelijker maken voor potentiële klanten in dit segment. Bij het opmaken van de nieuwe voorwaarden, heeft de telecomaanbieder zijn klanten via Facebook betrokken. De wijzigingen gelden uiteraard ook voor huidige klanten.

Verlaging prijs Oneindig Online

In juni van dit jaar werd het Oneindig Online abonnement door T-Mobile geïntroduceerd. Het abonnement heeft tot doel om het marktaandeel in het premium gebruiker segment vergroten. Het vernieuwde aanbod geldt niet alleen voor nieuwe klanten, bestaande abonnees worden automatisch op het nieuwe abonnement over gezet. De nieuwe propositie is zowel voor particuliere als zakelijke klanten.

Oneindig Online

Echt Oneindig? Ja, echt oneindig. T-Mobile klanten met dit abonnement kunnen vanaf 17 oktober ongelimiteerd Netflix, films en TV kijken, maar ook bestanden uitwisselen etc. De provider beperkt zelfs het apparaat naar keuze niet. Alleen als je meer dan 5 GB per dag gebruikt, dan zul je daarna per keer 1 GB moeten aanvragen via de My T-Mobile app. Hiermee wil de provider het gebruik van zijn netwerk net ietsjes reguleren zodat iedereen optimaal kan genieten van de snelheden. Standaard krijg je nu iedere maand 2 GB voor datagebruik in de EU. Zeer opvallend aan het abonnement is de vrije keuze in apparatuur. T-Mobile legt geen beperkingen op voor wat betreft apparaat keuze van zijn abonnees.

Inzichten klanten

Tisha van Lammeren, Director Consumer Marketing T-Mobile, geeft aan dat de provider heeft geluisterd naar zijn klanten: “We hebben de nieuwe voorwaarden van Oneindig Online ontwikkeld in co-creatie met klanten door het delen van ervaringen via een besloten Facebook-groep. Dan zie je pas hoe enorm enthousiast klanten worden van dit abonnement. T-Mobile wil voor klanten de toekomst een stukje dichterbij brengen. Met Oneindig Online kán dat. De vrijheid van die wielerfan die de Tour de France op TV volgt op een terras, of de directeur van een modestudio die altijd onderweg is en nu eindelijk een zorgeloze mobiele werkplek heeft – daar doen we het voor.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Lees vorig bericht:
Aandacht voor Online gevaar: Alert Online & Boefproof

Vandaag gaf staatssecretaris Dijkhoff het startsein voor 'Alert Online'. Het is de jaarlijkse campagne voor het vergroten van de cybersecurity...

Sluiten