KPN archief

Bekijk alle blogberichten over KPN, nog altijd de grootste provider van Nederland.

KPN als beste uit de test

KPN beste providerKPN is de beste provider van het tweede kwartaal in 2019. De marktleider van Nederland scoort samen met Simyo het beste volgens de Consumentenbond. De bond kijkt elk kwartaal welke provider het beste is. KPN staat met een 8,3 samen met Simyo bovenaan de lijst. De slechtste provider in Nederland krijgt ook nog een dikke voldoende. Lees verder…

Nog geen reacties

Einde KPN compleet en welkom KPN Hussel!

KPN sim only husselWe zijn met 17 miljoen Nederlanders en omdat iedereen een andere bundel wil introduceert KPN het nieuwe KPN Hussel. Met Hussel regel je internet, mobiel, TV en vast op een plaats. Maandelijks is je totale pakket aan te passen en je bepaalt zelf wat je nodig hebt. Ook het nieuwe sim only aanbod is volledig aan te passen. Je kunt gaan voor een tweejarig abonnement of een flexibel maandelijks opzegbaar abonnement. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN moet beleid ongevraagde telefoontjes wijzigen

Robin MobileKPN moet haar beleid wijzigen met betrekking tot ongevraagde anonieme telefoontjes, dat oordeelt de Autoriteit Consument en Markt. Het oordeel is een gevolg van een geschil tussen de marktleider en Robin Mobile. Robin Mobile is het niet eens met de manier waarop KPN ongevraagde anonieme telefoontjes onderzoekt en daarbij het nummer van de gebelde prijsgeeft. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN bij duurzaamste telecombedrijven ter wereld

KPN klimaat neutraalDe Dow Jones Sustainability Index heeft KPN voor de achtste keer uitgeroepen tot een van de meest duurzame telecomondernemingen in de wereld. Afgelopen vrijdag maakte de Index bekend, dat KPN bij de top tien procent van duurzaamste bedrijven in de wereld behoort. Afgelopen jaren stond de provider steeds in de top 3 en in 2017 zelfs op de eerste plaats. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN Mobile groeit met 17 duizend en klanttevredenheid stabiel

KPN cijfers Q2 2019In het tweede kwartaal van 2019 krijgt KPN er 17 duizend mobiele klanten bij. De premium sim only provider heeft 3,1 procent minder omzet behaald afgelopen kwartaal. De EBITDA steeg met ruim een procent. Het einde van Telfort kost de provider 24.000 internet klanten. De klanttevredenheid van KPN gebruikers blijft gelijk. Net zoals vorig jaar was de klanttevredenheid, Consumer NPS, 13. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN verhoogt bewaking van het 112 netwerk

Verhoogde dijkcontrole KPNAfgelopen maandag 24 juni was er een flinke verstoring van het KPN telefonie netwerk. Het betrof voornamelijk de vaste lijnen en mobiele telefonie. Op basis van de landelijke storing, waar vooral ook 112 veel last van ondervond, heeft KPN een onderzoek ingesteld. Om te voorkomen dat dit probleem zich nogmaals voordoet bij 112 heeft de provider verhoogde dijkbewaking ingezet. Lees verder…

Nog geen reacties

Kabinet veilt 5G frequenties aan slechts drie providers

5G Netwerk NederlandHet ministerie van Economische Zaken wil dat er in Nederland drie providers gaan concurreren op het gebied van 5G mobiel internet. Daartoe maakte staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken dinsdag bekend, dat er drie Nederlandse providers mogen meedingen in de aankomende veilingen voor het 5G netwerk. We rekenen op de logische top drie van Nederlandse providers. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN Q1 2019: Meer compleet klanten en lagere omzet

KPN Q1De omzet van KPN staat nog altijd onder druk en daalde afgelopen kwartaal met 2,9 procent ten opzichte van vorig jaar. Het bedrijfsresultaat bleef behoorlijk stabiel op 563 miljoen. KPN legt nu volledig de focus op het eigen merk. Klanten van de Nederlandse marktleider maken steeds meer gebruik van KPN compleet. Er zijn afgelopen kwartaal 61.000 compleet klanten bij gekomen. Zij maken gebruik van vaste en mobiele dienstverlening. Lees verder…

Nog geen reacties

Per 1 mei kun je geen Telfort abonnement afsluiten

Telfort over naar KPNKPN en Telfort gaan samen verder onder de naam KPN. Telfort is al 15 jaar een dochteronderneming van KPN en daar komt nu een einde aan. Het merk verdwijnt uit het Nederlandse straatbeeld. Vanaf 1 mei kun je geen Telfort abonnement meer afsluiten en ook de winkels van de budget provider verdwijnen. Geen nood voor sim only klanten van de provider want zij kunnen bij KPN terecht. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN publiceert solide resultaten over 2018

KPN 2018Afgelopen week heeft KPN het jaarverslag over het jaar 2018 gepubliceerd. De CEO van KPN is Maximo Ibarra en hij kijkt terug op een goed jaar. Zijn onderneming boekte solide resultaten en zette nieuwe stappen om Nederland in digitale transformatie vooruit te helpen. De klanttevredenheid stijgt voor het derde jaar op rij en het aantal mensen dat meerdere diensten afneemt blijft stijgen. Lees verder…

Nog geen reacties