KPN archief

Bekijk alle blogberichten over KPN, nog altijd de grootste provider van Nederland.

KPN publiceert solide resultaten over 2018

KPN 2018Afgelopen week heeft KPN het jaarverslag over het jaar 2018 gepubliceerd. De CEO van KPN is Maximo Ibarra en hij kijkt terug op een goed jaar. Zijn onderneming boekte solide resultaten en zette nieuwe stappen om Nederland in digitale transformatie vooruit te helpen. De klanttevredenheid stijgt voor het derde jaar op rij en het aantal mensen dat meerdere diensten afneemt blijft stijgen. Lees verder…

Nog geen reacties

Belangrijkste 5G frequentie pas in 2021 geveild

5G frequentie veilingHet landelijke 5G netwerk laat waarschijnlijk nog een jaar extra op zich wachten. De Nederlandse overheid veilt de belangrijkste frequentie voor het vijfde netwerk pas in 2021. Dat blijkt uit de publicatie van het advies aan de overheid door Autoriteit Consument en Markt. In dit advies beschrijft de ACM de maatregelen die nodig zijn om de concurrentie te beschermen. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN sim only aanbod flink verruimd

KPN Sim only aanbodKPN heeft de mobiele abonnementen aangepast. De Nederlandse marktleider in mobiele telecom biedt nu meer keus dan ooit. De bundels zijn daarnaast verruimd. Elk sim only abonnement heeft honderdvijftig belminuten of onbeperkt bellen. In combinatie met KPN Compleet is er nog meer data beschikbaar en flinke korting. Lees verder…

Nog geen reacties

Sim only aanbieder KPN ziet omzet verder dalen

KPN cijfers Q4 2018Mobiele telecom marktleider KPN blijft dalende omzetcijfers rapporteren. In het laatste kwartaal van 2018 daalde de omzet met 1,1 procent terwijl de aangepaste winst steeg. Over het jaar 2018 is CEO Ibarra positief. KPN heeft de outlook van 2018 gerealiseerd. Het vereenvoudigingsprogramma van de provider heeft flinke besparingen opgeleverd. Lees verder…

Nog geen reacties

Telfort naam verdwijnt uit straatbeeld

Telfort winkels eindeKPN sluit de winkels van dochteronderneming Telfort op 1 mei aanstaande. Het aantrekkelijke budget sim only aanbod van de provider blijft voorlopig nog wel bestaan. KPN belooft dat klanten dezelfde producten en service behouden zoals ze die nu gewend zijn na het verdwijnen van het Telfort merk.  Lees verder…

Nog geen reacties

Einde Telfort en XS4ALL, focus op KPN merk

KPN stopt met TelfortKPN legt de focus op het eigen merk en dat betekent het einde voor de merken Telfort, XS4ALL en Yes Telecom. Voor klanten van deze merken verandert er niets. De betreffen dienstverlening gaat namelijk verder onder de vlag van KPN zelf. Met de focus op het eigen merk is de marktleider in staat haar eigen dienstverlening en klantenservice nog beter te maken.  Lees verder…

Nog geen reacties

KPN: record verbruik mobiele data tijdens jaarwisseling

KPN sim only oud en nieuw jaarwisselingTijdens de jaarwisseling gebruikten KPN abonnees meer mobiele data dan ooit. De sim only provider meldt een record verbruik van mobiele data tijdens de jaarwisseling. De piek in het dataverkeer van Oud en Nieuw was iets over twaalf uur. Op dat moment gebruikten Nederlanders 30 procent meer data dan vorig jaar. Lees verder…

Nog geen reacties

KPN bedankt klanten opnieuw met leuke cadeaus

KPN Exta gratis data klantenIn de donkere maanden voor kerst zijn er een groot aantal Black Friday deals bij KPN te versieren. De provider bedankt daarnaast al haar klanten met verschillende cadeaus. Voor sim only abonnees is er 5 GB extra en zij kunnen 3 gratis ebooks uitzoeken. Het begint een traditie te worden van de provider om jaarlijks de loyale klanten te belonen met meer data en allerlei leuke extra’s. Ben je ook een vaste abonnee van de provider? Dan kun je ook een gratis film bekijken. Lees verder…

2 reacties

KPN mobiel als Beste uit de Consumentenbond test

KPN mobiel als beste getestZowel voor alles-in-1 als mobiel is KPN als beste beoordeeld door de Consumentenbond. De panelleden van de bond beoordeelde de premium provider met een 8,2. De laatste plaats in de rij van mobiele providers is opnieuw voor Youfone met een 7,3. Lees verder…

Nog geen reacties

Met minder KPN klanten meer klanttevredenheid

Cijfers Q3 2018 KPNKPN heeft solide resultaten geboekt in het derde kwartaal van 2018. Het geschoonde EBITDA is in lijn met vorig jaar en met de klantgerichte aanpak boekt de provider resultaten. De klanttevredenheid van KPN klanten is naar een record hoogte gestegen. Lees verder…

Nog geen reacties