KPN mobiel als Beste uit de Consumentenbond test

30 oktober 2018 door in KPN.

KPN mobiel als beste getestZowel voor alles-in-1 als mobiel is KPN als beste beoordeeld door de Consumentenbond. De panelleden van de bond beoordeelde de premium provider met een 8,2. De laatste plaats in de rij van mobiele providers is opnieuw voor Youfone met een 7,3.

De marktleider wordt ook beloond voor de alles in een pakketten en deals. Want de consumentenbond waardeert KPN met een 8,1. Daarmee is de provider de beste alles-in-1 aanbieder in Nederland. Afgelopen vijf jaar wist XS4ALL die titel in de wacht te slepen. Duizenden panelleden van de bond delen iedere maand hun ervaringen met de Nederlandse providers. Zij beoordelen de sim only aanbieders op verschillende vlakken zoals storingen, kwaliteit en tevredenheid.

KPN is de ‘beste mobiele provider’

De beste mobiele provider is KPN meent de Consumentenbond. Uit de test van de bond blijkt dat de kwaliteit van de sim only abonnementen van de provider hoog is. De panelleden geven de mobiele abonnementen van de provider een ruime score van 8,2. Klanten zijn tevreden over ieder onderdeel: dekking, internet, bellen en sms’en. Er worden minder administratieve problemen vermeld en minder mensen hebben last van traag internet. Hierdoor scoort KPN beter dan de directe concurrentie. De premium sim only aanbieder moest de eerste plek bij de vorige meeting nog delen met T-Mobile en Simyo.

Beste alles-in-1 provider

KPN heeft al langere tijd de focus op quad play. Daarbij biedt de provider aantrekkelijke kortingen voor diegene die hun mobiele abonnement van KPN combineren met een vaste internet en TV. Op basis van alles-in-1 scoort KPN nu ook als beste. Na vijf jaar onttroont KPN hiermee XS4ALL als beste Alles-in-1 aanbieder. De provider komt ook hier als Beste uit de Test. KPN krijgt een score van 8,1 van de klanten.

Over KPN
KPN is de marktleider in telefonie in Nederland. De sim only abonnementen van KPN zijn te combineren met de vaste lijn en internet voor aantrekkelijke deals.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees vorig bericht:
Met minder KPN klanten meer klanttevredenheid

KPN heeft solide resultaten geboekt in het derde kwartaal van 2018. Het geschoonde EBITDA is in lijn met vorig jaar...

Sluiten