KPN voorbij de grens van 1 miljoen vast mobiele klanten

15 oktober 2016 door in KPN en Telfort.

vast mobieleVorige week heeft KPN de grens van 1 miljoen vast mobiele abonnees gebroken. Samen met abonnees van dochter Telfort wel te verstaan. Het blijkt dat steeds meer klanten van de beide providers ontdekken dat zij er voordeel bij hebben om zowel mobiele als vaste diensten gezamenlijk af te nemen. Producten zoals interactieve TV maar ook Internet via KPN. 

Tijdens de presentatie van de Q2 cijfers zagen we al een forse stijging in vast mobiele abonnees. Het betreft abonnees die naast een mobiel abonnement ook een product voor thuis hebben bij KPN of Telfort. Er wordt hierin natuurlijk geen verschil gemaakt tussen sim only abonnementen en telefoonabonnementen.

Voordelen vast mobiele abonnees

KPN biedt zijn klanten een ´Alles-in-1´ pakket voor thuis en mobiel. Door het combineren van de mobiele diensten en in huis diensten van de provider kan een abonnee serieuze kortingen krijgen.

Abonnees kunnen per maand wisselen tussen de verschillende gratis zenderpakketten. Liefhebbers van voetbal kunnen op die manier hun sportzender pakket bijvoorbeeld tijdens de kerst tijdelijk om wisselen voor een speciaal pakket voor kinderen. Daarnaast mogen abonnees binnen één huishouden hun MB’s delen. Ideaal voor grote families of studentenhuizen natuurlijk. Al moet je natuurlijk uitkijken als ouder, dat je zoon niet nog langer thuis blijft wonen voor a; die MB’s. Klanten met meerdere mobiele abonnementen op één adres kunnen elke 5 euro korting krijgen per maand op hun abonnement.

Op dit moment genieten al 755.122 huishoudens van de voordelen van het combineren van hun diensten bij één provider, KPN.

Combineren bij Telfort

Ook Telfort biedt thuis en mobiele combinatie voordelen. Wanneer je jouw abonnement combineert via Telfort kun je zelfs kiezen welke voordelen je wilt ontvangen. Zo is er keuze uit 2x meer belminuten en mb´s, 5 euro korting of een HBO pakket.

Loyale abonnees

Recent onderzoek van KPN onder zijn klanten heeft uitgewezen, dat abonnees de combinatie van mobiele en vaste diensten erg waarderen. Zij geven de combinatie een hoog cijfer voor wat betreft de klanttevredenheid. Naast tevreden klanten, ziet KPN ook het aantal loyale klanten de laatste jaren stijgen. Een stijging van klantloyaliteit in de afgelopen jaren die mede dankzij het combineren van mobiele en vaste diensten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Lees vorig bericht:
Muziek buiten je bundel, bij T-Mobile kan het straks

T-Mobile begint steeds meer het brutale jongetje in de klas te worden. De provider zoekt al weer de grenzen van...

Sluiten