KPN benut mogelijkheden smartphones

19 april 2014 door in KPN.

01578167-d127-4166-92b9-16b1166b2b62_Actueel-932-x-699-no-text_700x525KPN is bijna klaar met de aanleg van het 4G-netwerk en biedt de fervente smartphonegebruikers daarmee supersnel internet. Dan moet je ook wel zorgen dat je je zaakjes intern op orde hebt, dus gaat KPN de webcare naar een hoger niveau brengen en is er een nieuwe versie van de MijnKPN-app.

Steeds meer mensen gebruiken een van de socialmediaplatformen om contact te zoeken met bedrijven en instellingen. KPN gaat de webcare, het volgen van de socialmediakanalen op het genoemd worden in updates, in 2014 naar een hoger niveau brengen. Het doel is dat KPN binnen zestig minuten gaat reageren op klachten die via sociale kanalen binnenkomen. Binnen 24 uur moet er een afdoende antwoord zijn. De klant wordt gestimuleerd om niet te bellen bij problemen, maar om dit via de website, het forum of via de socialemediakanalen te melden. “We krijgen op dit moment veel volume binnen en dat is mooi om te zien. Onze klanten weten ons echt te vinden via social”, zo stelt Annemarie Luijk, social media manager, “er zijn altijd dingen waarop we geen antwoord hebben binnen 24 uur, wat we dan doen is even contact opnemen met de klant en de situatie uitleggen. Als er een monteur moet komen, of er gegraven moet worden, dan redden we dat niet altijd binnen 24 uur. Soms lukt het niet, maar het is ons streven”.

MijnKPN

Supersnel internet heeft vaak als gevolg dat je er veel meer gebruik van maakt en dan wil je ook wel weten hoeveel dat kost. De vernieuwde app is uitgebreid met de mogelijkheid om facturen van mobiele abonnementen te bekijken. De app is beschikbaar voor smartphones en tablets met Android of iOS en naast het inzien van de facturen voor mobiel is het mogelijk om de belstatus, gegevens van je KPN-abonnement en contactinformatie te bekijken. Leslie Keijzer, Product Owner, vertelt dat KPN werkt aan functionaliteiten voor Internet, Vast Bellen en Interactieve TV-klanten en een Windows Phone-variant van de MijnKPN-app. “Ook zal de MijnHi-app zo snel mogelijk het tonen van rekeningen gaan aanbieden aan onze klanten.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Lees vorig bericht:
Is er hoop op langere accutijd?

Smartphones kunnen veel, maar dat vraagt ook energie. Een volledig opgeladen batterij gaat bij de ene telefoon langer mee dan...

Sluiten